FANDOM

Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku
Stay Strong.jpg
Tytuł oryginalny Staying Strong 365 days a year
Autor Demi Lovato
Cykl Biograficzny
Tematyka Psychologia, Proza, Muzyka
Data premiery światowej i wydawnictwo 19 listopada 2013,
Data premiery polskiej i wydawnictwo 4 grudnia 2013, Wydawnictwo Feeria
Tłumaczenie polskie Rossowski Dariusz, Zalasa Maria
Ekranizacja brak
Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Jest to pierwsza książka autorstwa Demi Lovato. Premiera książki w Polsce odbyła się  4 grudnia 2013 roku. W książce znajdują się cytaty opatrzone odpowiednimi komentarzami od Demi oraz cele na każdy dzień roku.

OpisEdytuj

Życie jest niezwykłą podróżą; czasem wyjątkowych osiągnięć i bolesnych porażek – twierdzi Demi Lovato, aktorka, piosenkarka i supergwiazda. Mimo młodego wieku, Demi zetknęła się już z ciemną stroną życia. Jej błyskotliwa kariera toczyła się równolegle z walką z uzależnieniami, samookaleczaniem się, bulimią i depresją. Historię jej problemów śledziły media, a sama Demi dzieliła się nią z fanami w tekstach piosenek i na Twitterze, gdzie obserwowało ją ponad 17 milionów użytkowników.   Właśnie te „tweety” stały się inspiracją i początkiem książki „Bądź silna przez 365 dni roku”. To zbiór najszczerszych i najodważniejszych spostrzeżeń Demi, poczynionych przez nią na niełatwej drodze do szczęścia i samopoznania. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrując je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia – duże i zupełnie małe, ale nie mniej przez to ważne. Przekonuje, jak istotne są: wiara w siebie, rozwijanie swoich talentów, otwartość i pozytywne nastawienie do świata, a także nieskupianie się na negatywnych emocjach. Wiedząc już, jak to jest, gdy życie nas przytłacza, Demi daje czytelnikom pociechę i wsparcie, ucząc pogody i cennej umiejętności radzenia sobie z trudnymi chwilami. Jej książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy w tej niekończącej się podróży zwanej życiem szukają inspiracji i uzasadnienia, że warto być silną każdego dnia.

Stub-icon.png Ten opis przepisany jest z tylnej części książki. Jeśli możesz wprowadź swój własny na użytek Książkopedii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki