FANDOM

Książka
Czerwone żniwa

250px
Okładka
Autor Joe Schreiber
Tytuł oryginalny Red Harvest
Wydanie polskie Amber 2012
Wydanie USA Del Rey 2010
Autor okładki Indika i David Stevenson
Tłumaczenie Grzegorz Ciecieląg
Liczba stron 272
Cena 32,80 zł
Czas akcji 3645 BBY

Czerwone żniwa - książka autorstwa Joe'a Schreibera.

Opis autoraEdytuj

W mrocznej i niebezpiecznej epoce Starej Republiki rycerze Jedi mężnie stawiają czoło Lordom Sithów i ich bezlitosnym armiom.

W umysłach Sithów rodzą się szalone plany, lecz największą groźbą jest obłąkańcze marzenie Dartha Scabrousa – mogące przeistoczyć się w koszmarną rzeczywistość. W przeciwieństwie do innych przydzielonych do Korpusów Rolniczych młodych Jedi, którzy nie sprostali wojskowym wymaganiom Zakonu, Hestizo Trace posiada wyjątkowy dar: zdolność komunikowania się z roślinami. Jej spokojne życie w świecie szklarni i roślin brutalnie przerywa przybycie wysłannika Mistrza Sithów. Rzadki okaz czarnej orchidei, z którą nawiązała psychiczną więź, jest ostatnim składnikiem pradawnej formuły, mającej pomóc Sithowi w realizacji jego celu. Lecz ta sama formuła kryje w sobie zagrożenie, tajemniczy wirus, który nie tylko zabija – przemienia swoje ofiary w bezmyślne, agresywne zombie. Pokieruje nimi Darth Scabrous, spragniony władzy i ostatecznej nagrody: nieśmiertelności... bez względu na cenę.

Bohaterowie Edytuj

Wiki-wordmark.png

Ta strona pochodzi z Jedi Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki