FANDOM

Demi-lovato.png
Demi Lovato (ur 20 sierpnia 1992 w Albuquerque) - amerykańska aktorka, piosenkarka oraz autorka książki Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku.

BiografiaEdytuj

Demi Lovato jest piosenkarką, autorką tekstów, aktorką i supergwiazdą. Codziennie śledzi ją 17 milionów obserwatorów na Twitterze i 21 milionów fanów na Facebooku. W maju 2013 roku wydała swój czwarty album zatytuowany Demi. Demi Lovato zasiada także w jury amerykańskiej edycji programu X Factor i pojawiła się gościnnie w popularnym serialu młodzieżowym Glee. Mówiąc otwarcie o swoich osobistych doświadczeniach - anoreksji, bulimii, samookaleczaniu, prześladowaniu w szkole, Demi stała się głosem młodych ludzi z całego świata. Jej zakończona sukcesem walka z problemami inspiruje dziś wielu do tego, by być silnym. Jest oficjalną ambasadorką organizacji Free The Children, zajmującej się pomocą dzieciom w wielu krajach Trzeciego Świata. Stworzyła Lovato Treatment Scholarship Program, który wspiera ludzi borykających się ze swoim zdrowiem psychicznym i uzależnieniami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki