FANDOM

Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności
Pułapka nieśmiertelności.jpg
Autor Rafał Kosik
Cykl Felix, Net i Nika, tom 4
Tematyka science fiction
Data premiery światowej i wydawnictwo listopad 2007, Powergraph
Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności - czwarty tom serii Felix, Net i Nika Rafała Kosika.

Opis fabułyEdytuj

Trójka warszawskich gimnazjalistów powraca, by w czwartej części powieści zmierzyć się z zadaniem, które muszą podjąć wbrew sobie. Podczas szkolnej imprezy halloweenowej pojawia się tajemniczy Ponury Żniwiarz, który będzie od tej pory prowadził z Felixem, Netem i Niką niebezpieczna grę, wyznaczając im kolejne zadania. Choć przyjaciele spróbują je ignorować, splot zdarzeń dotknie bezpośrednio ich rodzin i będą musieli podjąć wyzwanie. Zaangażują się w poszukiwania grasującego w podziemiach Warszawy stwora, okrzykniętego Bazyliszkiem, trafią do opuszczonego domu pewnego konstruktora, poszukają legendarnego skarbu. Kolejne wyzwania będą czekać na przyjaciół w szkole, gdzie razem z klasą wezmą udział w między klasowych zawodach. W tej części książki bohaterowie będą musieli także uporać się z problemami rodzinnymi: Felix z chorobą babci Lusi, Net z oczekiwaniem na bratosiostrę, a Nika po raz kolejny z ukrywaniem przed światem swojej tajemnicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki