FANDOM

Krew Olimpu - piąta część cyklu Olimpijscy Herosi autorstwa Ricka Riordana.
Krewolimpu.jpg

StreszczenieEdytuj

Mimo, że grecko-rzymska załoga „Argo II” zrobiła postępy w wielu swoich misjach, herosi wciąż są daleko od pokonania Matki Ziemi, Gai. Wszyscy jej giganci powstali, potężniejsi niż kiedykolwiek wcześniej. Muszą zostać powstrzymani przed świętem bogini nadziei Spes, kiedy to Gaja planuje złożenie w ofierze dwójki herosów w Atenach. Bogini potrzebuje ich krwi – Krwi Olimpu – żeby się przebudzić. Herosi mają coraz częstsze wizje straszliwej bitwy w Obozie Herosów. Rzymski legion z Obozu Jupiter, dowodzony przez Oktawiana, razem z ogromną armią potworów jest już niemal gotowy do ataku.

Chociaż pokusa zabrania Ateny Partenos do Aten, aby posłużyć się nią jako tajną bronią, jest wielka, przyjaciele wiedzą, że ogromny posąg powinien znaleźć się na Long Island, gdzie będzie w stanie zapobiec wojnie między dwoma wrogimi sobie obozami. Atena Partenos uda się zatem na zachód, eskortowana przez Reynę, Nica i trenera Hedge'a, a „Argo II”, z siódemką herosów z przepowiedni, na wschód. Bogowie, wciąż cierpiący na rozdwojenie jaźni, nie są w stanie pomóc. Jak garstka młodych herosów ma się przeciwstawić potężnej armii gigantów Gai? Wyprawa do Aten jest bardzo niebezpieczna, ale nie mają innego wyjścia. Zbyt dużo już poświęcili. A jeśli Gaja się przebudzi, to gra skończona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki