FANDOM

Książka
Oszukani

250px
Okładka
Autor Paul S. Kemp
Tytuł oryginalny The Old Republic: Deceived
Wydanie polskie Wydawnictwo Amber 19 kwietnia 2012
Wydanie USA Del Rey 22 marca 2011
Autor okładki Marek Okoń
Tłumaczenie Anna Hikiert, Błażej Niedziński i Małgorzata Stefaniuk
ISBN 978-0-345-51138-6
Liczba stron 285
Cena 35,80 zł
Czas akcji 3653 BBY

Oszukani — książka napisana przez Paula S. Kempa.

Opis autoraEdytuj

Na podstawie nowej gry wideo BioWare i LucasArts

"Nasz czas wreszcie nadszedł. Przez trzysta lat czekaliśmy i rośliśmy w siłę, kiedy wy pławiliście się w blasku swojej chwały, przekonani, że wasz lud jest bezpieczny i chroniony. Mieliście strzec Republiki... ale zostaliście oszukani. Daliście się zwieść, omamić potędze Ciemnej Strony.

Zostaliście oszukani… I teraz Republika upadnie".

Druga powieść rozgrywająca się w okresie Starej Republiki i oparta na grze Star Wars: The Old Republic rozwija jej fabułę i przenosi nas wraz z zamaskowanym wojownikiem Sithów – Darthem Malgusem, znanym z popularnych trailerów Deceived (Oszukani) i Hope (Nadzieja) – w czasy, w których tajemniczy Zakon Mrocznych Lordów walczy z Zakonem Jedi.

Malgus przypuszcza na Świątynię Jedi na Coruscant brutalny atak, który zaskakuje i przeraża całą galaktykę. Wojna uczyniła z niego najmroczniejszego z wojowników Sithów, ale to pokój przekształci go w istotę znacznie bardziej odrażającą – kogoś, kim nigdy nie chciał się stać. Lecz nie ma już odwrotu. Nie może przed tym uciec, tak samo, jak nie może uniknąć nieuchronnego starcia z Jedi Aryn Leneer. Podczas ataku na Coruscant Malgus zamordował jej Mistrza, a teraz Aryn zamierza poznać prawdę – i nic nie jest w stanie jej powstrzymać.

BohaterowieEdytuj

Wiki-wordmark.png

Ta strona pochodzi z Jedi Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki