FANDOM

Przedostatnia Pułapka
Przedostatnia pułapka
Tytuł oryginalny The Penultimate Peril
Autor Daniel Handler (Lemony Snicket)
Cykl Seria Niefortunnych Zdarzeń, tom 12
Tematyka fantastyka
Data premiery polskiej i wydawnictwo 23 maja 2006, Egmont
Tłumaczenie polskie Jolanta Kozak
Przedostatnia Pułapka - dwunasta część Serii Niefortunnych Zdarzeń Daniela Handlera pod pseudonimem Lemony Snicket.

OpisEdytuj

Sieroty Baudelaire wpadają w przedostatnią - jak zapewnia nas autor - pułapkę w swojej pełnej mrożących krew w żyłach przygód ucieczce przed Hrabią Olafem. Pułapką okazuje się, jak na urągowisko, "ostatnie bezpieczne miejsce" wolontariuszy WZS, czyli Hotel Ostateczność. Baudelaire'owie, odgrywający tam role boyów hotelowych i tajnych agentów, spotkają w tym tajemniczym miejscu wszystkich miłych i niemiłych współtowarzyszy swoich dotychczasowych perypetii - a więc Sędzię Strauss, Jeremiego Szpetnego, Sera i Charlesa z Tartaku Szczęsna Woń, trójkę dziwolągów z wesołego miasteczka, Esmeraldę Szpetną, Karmelitę Plujko - a także, niestety, Hrabiego Olafa, który jak zwykle depcze im po piętach. Wioletka, Klaus i Słoneczko wydostaną się z przedostatniej pułapki, lecz sposób ich ucieczki i towarzystwo, na jakie są w niej skazani, każą przypuszczać, że chyba wpadli z deszczu pod rynnę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki