FANDOM

Książka
The Old Republic: Revan

250px
Okładka
Autor Drew Karpyshyn
Tytuł oryginalny The Old Republic: Revan
Wydanie polskie Amber 2012
Wydanie USA Del Rey 2011
Autor okładki ATTIK
Tłumaczenie Aleksandra Jagiełowicz, Grzegorz Ciecieląg i Jerzy Śmiałek
ISBN 978-0-345-51134-8
Liczba stron 400
Cena 37,80 zł
Czas akcji 3954 BBY - 3950 BBY

The Old Republic: Revan — trzecia z czterotomowej serii książek The Old Republic, stworzonej na podstawie gry MMORPG  Star wars: The Old Republic. Głównym i tytułowym bohaterem jest Revan, grywalna postać w grze z 2003 roku Star Wars: Knights of The Old Republic. Książka, napisana przez Drewa Karpyshyna, została opublikowana w USA piętnastego listopada 2011 roku. 

Opis autoraEdytuj

Coś czai się poza Odległymi Rubieżami: niszczycielskie zło, które unicestwi Republikę - jeśli samotny i pogardzany Jedi go nie powstrzyma.

Revan: bohater, zdrajca, zdobywca, zbawca. Jedi, który opuścił Coruscant, by pokonać Mandalorian, a powrócił jako adept Ciemnej Strony, by zniszczyć Republikę. Rada Jedi przywróciła mu jego dawne życie, ale cena odkupienia była ogromna. Jego wspomnienia wymazano. Wszystko, co mu pozostało, to koszmary. I potworny, nieustanny strach.

Co dokładnie wydarzyło się poza Odległymi Rubieżami? Revan niezupełnie to pamięta, ale nie może też całkiem zapomnieć. Jest pewien, że trafił tam na straszliwą tajemnicę zagrażającą istnieniu Republiki. Nie mając pojęcia, co to za tajemnica ani jak powstrzymać nadciągający chaos, może zawieść, bo jeszcze nigdy nie musiał stawić czoła równie potężnemu i diabolicznemu przeciwnikowi. Lecz tylko śmierć może powstrzymać go przed próbą.

BohaterowieEdytuj

GłówniEdytuj

​Pozostałe postacieEdytuj

Postacie wspomnianeEdytuj

OkładkiEdytuj

Wiki-wordmark.png

Ta strona pochodzi z Jedi Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki