FANDOM

W Pierścieniu Ognia
W pierscieniu ognia
Tytuł oryginalny Catching Fire
Autor Suzanne Collins
Cykl Igrzyska śmierci (seria)
Tematyka science-fiction
Data premiery polskiej i wydawnictwo 11.11.2009, Media Rodzina
Ekranizacja jest (2013)

W Pierścieniu Ognia (tytuł oryginału: Catching Fire) - drugi tom trylogii Igrzyska śmierci, autorstwa amerykańskiej pisarki Suzanne Collins.

FabułaEdytuj

Każdego roku w państwie Panem na zlecenie Kapitolu telewizja relacjonuje reality show zwane Głodowymi Igrzyskami. Dwudziestu czterech losowo wybranych nastolatków z każdego dystryktu toczy śmiertelną walkę. Ich zwycięzca może być tylko jeden. W „Igrzyskach śmierci” dwójka uczestników Katniss Everdeen i Peeta Mellark udaremnia plany Kapitolu, wymuszając zwycięstwo obojga. Za to zwycięstwo bohaterowie zapłacą cenę, jakiej się nie spodziewają…W drugim tomie trylogii, „W pierścieniu ognia” Katniss i Peeta przygotowują się do odbycia obowiązkowego Tournee Zwycięzców, kiedy dowiadują się o fali zamieszek, do których przyczynił się ich zuchwały czyn. W tle trwają przygotowania do rocznicowych, 75. Głodowych Igrzysk, które przyniosą bardziej niż zaskakujący obrót spraw… Bo Kapitol jest zły. I Kapitol pragnie zemsty…

Stub-icon.png Ten opis przepisany jest z tylnej części książki. Jeśli możesz wprowadź swój własny na użytek Książkopedii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki