FANDOM

Ziemia bez radości
Ziemia bez radości
Tytuł oryginalny Земля без радости
Autor Nik Pierumow
Cykl Kroniki Hjörwardu, tom 3
Tematyka fantastyka (high fantasy)
Data premiery polskiej i wydawnictwo 2 sierpnia 2007, Prószyński i S-ka
Tłumaczenie polskie Ewa Skórska
Ziemia bez radości (Księga Arjaty i Trogwara) - trzecia część cyklu Kroniki Hjörwardu Nika Pierumowa.

OpisEdytuj

W Hjörwardzie Północnym, w Leśnej Granicy życie jest ciężkie i okrutne. Na mieszkańców nieprzebytych lasów i Wolnych Chutorów czyha wiele niebezpieczeństw. Gobliny, hedy, garrydy, duchy. Atakują, zabijają, są zawsze i wszędzie. A najstraszniejszą, najuciążliwszą plagą tych ziem jest Orda. Nikt nie wie, skąd przychodzą potwory Ordy. Nikt nie wie, kto je stworzył, kto je nasyła i czemu to robi. Wiadomo, że są najstraszniejszymi wrogami człowieka. Można z nimi walczyć, można je zabijać, ale nie sposób ostatecznie pokonać. Odpędzone, zdziesiątkowane - wrócą. Orda nęka Leśną Granicę od trzystu lat. Mieszkańcy tych lasów bronią swoich siedzib, nie wpuszczając Ordy do krain południowych, gdzie żyje się łatwiej, gdzie mieszka król i czarodzieje, kupcy i żołnierze, a także zwykli zjadacze chleba, którzy nie myślą o tym, kto ich broni przed krwiożerczymi potworami. Ale już niedługo żyzne południe dowie się, co to strach o własne życie, dowie się, jak wyglądają potwory Ordy. Już niedługo cały Hjorward Północny ogarnie wojenna pożoga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki